Öppna din varukorg för att beräkna fraktkostnader eller för att hämta materialet från vårt lager.
Prover
Exempeltjänsten är för närvarande inte tillgänglig.
Vi föreslår att du letar efter prover direkt i ditt område (snabbare och billigare).
Alternativt kan du beställa minsta kvantitet av varje produkt och välja att hämta den i våra lager eller få den skickad hem till dig.
1. Låt dig inspireras och välj de produkter du vill köpa
Använd sökfältet för att hitta en specifik produkt eller bläddra för att hitta din favoritprodukt. För varje kategori kan du använda specifika filter (märke, tekniska egenskaper, material) för att bättre styra sökningen efter den perfekta produkten.
2. Lägg till den i din kundvagn
Välj den kvantitet du vill ha och med ett klick lägg den direkt i din varukorg.
3. Slutför beställningen
Ange din fakturerings- och fraktinformation, kontrollera att allt är korrekt och fortsätt till betalning. Du kommer att få en orderbekräftelse via e-post några minuter efter att transaktionen har slutförts, som anger det ordernummer som krävs för eventuella behov efter försäljning.
Hur kan jag betala min beställning?
Du kan betala enkelt och säkert med kreditkort (via Stripe-leverantör) eller banköverföring.
Är betalningar säkra?
Betalningsinformationen du anger vid beställning (kreditkortsnummer, säkerhetskod) behandlas via anslutningar som använder Secure Sockets Layer-protokoll (SSL) och lagras inte på något sätt i våra system.
Var laddar jag ner fakturan?
När vi har skickat din beställning kommer du att kunna ladda ner fakturan i ditt reserverade område.
Jag gjorde en beställning. Kan jag avbryta det?
På grund av administrativa skäl är det tyvärr inte möjligt att avbryta en beställning efter att den har skickats. Du kan alltid utöva din ångerrätt i enlighet med lagen, som definieras i vår Returpolicy.
Jag fick produkten men den föll mig inte i smaken. Kan jag lämna tillbaka den?
Om du inte är nöjd med den köpta produkten, begär returtillstånd och returnera den inom 14 dagar efter leverans. Du får endast en återbetalning av produkten till 50 % av dess värde (endast om materialet returneras helt intakt) och inte av frakten.
Jag fick en skadad produkt. Vad ska jag göra?
Om förpackningen eller produkten du köpt är skadad vid mottagandet av beställningen, specificera skadan i detalj på följesedeln och skicka oss fotografier av den skadade produkten inom 3 dagar till support@dimora-shop.com
Kom ihåg att bifoga tydliga fotografier med produkter placerade på leveranspallen.
Vi kommer att begära hjälp från transportören som genom sin försäkring kommer att beställa om produkten och göra en ny försändelse.
N.B. Om du inte har rapporterat någon skada på följesedeln kommer vi inte att kunna hjälpa dig genom att gå i förbön med transportören och du måste därför köpa tillbaka det skadade materialet.
Hur kan jag kontakta din kundtjänst?
Du kan när som helst skriva till oss genom att fylla i formuläret på sidan kontakter. Vi kommer att svara dig så snart som möjligt.